Godmorgon lördag


Igår kom A hem, första natten jag sovit i ett utan att vakna. Vanligtvis undrar jag på morgonen om jag ens har somnat något under nattten gång. Har de en kombnation med att sova brevid någon och känna sig lugn.
 
När jag kom ut i köket för att förbereda frukosten imorse fann jag blommor och ett litet paket på köksbordet. Han är otroligt bra på uppskattning den där karln. Fick ett nytt glittrigt mobilskal till mobil, finns de något finare än glitter så här när vintern tränger sig på.
 
Denna morgonen har vi försökt följa terroattentaten i Paris, nyhetsmorgon har förlängt sin sändning idag pga händelsen. När jag loggade in på facebook för en liten stund sedan hade jag fått en ny notis och de var att en gammal vän som bor i Paris hade på sin facebook angett atgt hon var i säkerhet, vilken otrolig bra grej dom har ordnat för vänner och familj som inte befinner sig på plats.
 
Förövrigt denna morgonen lyckades jag just få en tvätttid och började för liten stund sen julbastugan. Mjuk pepparkaka nästa.
 

 
 



RSS 2.0